مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس، میلان و ناپولی

یوونتوس، میلان و ناپولی

دیوید بکهام، در طی مراسمی که برای معرفی فروشگاه جدید آدیداس در میلان برگزار شد، از میلان، ناپولی و یووه سخن گفت:

 

آث میلان

 

من حدود یکسال اینجا (آث میلان) بودم، دفعات جداگانه، اما همون هم مدت خاصی بود.
حس عضوی از باشگاه بودن، اونجوری که من حس می کردم عضوی از آث میلان هستم، همونطور که اون زمان هم گفتم، مثل این بود که انگار 20سال اینجا بازی می کردم. چون خیلی سریع توسط بازیکنا، باشگاه، هواداران و رسانه ها پذیرفته شده بودم و این بهم حس خاص و عضوی از باشگاه بودن می داد. این رفتار بهت نشون میده که آث میلان چه باشگاه بزرگیه.
قطعاً پنج یا ده سال اخیر داخل زمین سخت گذشته، ولی وقتی موفقیت و بازیکنانی که میلان در گذشته داشته رو داشته باشی، همیشه ادامه دادن در اون سطح مشکله و وقتی این تغییرات رخ میده، بعضی وقت ها برای رسیدن به همون سطح (از کیفیت) به زمان نیاز داری.
مسلماً تغییرات زیادی در سال گذشته رخ داد، مدیران جدید، بازیکنان جدید و مالکان جدید، اما همچنان همان باشگاه و همان هوادارا وجود دارن، و همچنان همان احساسی که آث میلان به شما می ده. پس قشنگه که بازگشت دوباره موفقیت به این شهر، به رنگ قرمز و مشکی، رو ببینی. چون لایق این هستیم.
اگر بخوام صادق باشم خیلی خوش شانس بودم، چون زمانی که در میلان بازی می کردم شانس بازی کنار پیرلو، سیدورف، گتوزو، نستا و مالدینی، چنین بازیکنان بزرگی که بارها در مقابلشون بازی کردم، رو داشتم. بازیکنایی که بارها روم خطا کردن، مثل رینو، ولی بعدش دوستای صمیمی شدیم.هر از گاهی باهاشون صحبت می کنم و اینکه عضوی از اونا بودم خاص بود. بخاطر همین هروقت به میلان فکر می کنم خاطرات زیادی به یادم میاد.

 

ناپولی

 

فکر می کنم زمانی که من اینجا بازی می کردم ناپولی، با اینکه قهرمان نمی شد، جای دشواری برای رفتن و بازی کردن بود، بخاطر هواداراشون، مردم قوی ای که دارن و من عاشق این هستم.
بخاطر دلایل بی شماری، همیشه جلوی ناپولی بازی کردن سخت بود. و این قشنگه که ببینی عزمشون رو برای قهرمانی در این فصل جزم کردن.

 

یوونتوس

 

یوونتوس یک اَبَر باشگاه ست. باشگاهی فوق العاده، با تاریخی شگفت انگیز.
موفقیتی که اونا تو این شش سال اخیر داشتن بخاطر مدیریت، بازیکنان، هواداران و سازمان دهی باشگاه بوده.
اما همیشه خوبه که رقابت و چالشی وجود داشته باشه، و اینطور که به نظر میاد اونا چالش بزرگی برای فصل پیش رو دارن. پس خواهیم دید، به این فصل علاقمندم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: